Náplň práce
Hľadáme šikovných absolventov na pozíciu HR SPECIALIST. Ak chceš pracovať v medzinárodnom prostredí, láka ťa HR oblasť a chceš aktívne využívať anglický jazyk, pošli nám svoje CV ! Budeš pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v centre mesta u jedného z najlepších zamestnávateľov v Bratislave.
Tvojou úlohou bude:
- Administratívna podpora nových zamestnancov spoločnosti
- Príprava pozývacích listov, pracovných zmlúv, dodatkov a potvrdení
- Denná operatívna podpora pre interných klientov spoločnosti
- Administrácia ukončenia pracovného pomeru, preberanie výpovedí a príprava výstupných dokumentov
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
Požiadavky
Úspešný kandidát na pozíciu HR SPECIALIST by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Komunikatívna znalosť anglického jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT