Náplň práce
Hľadáme nového kolegu, ktorý bude silným členom nášho náborového tímu. Náš biznis je veľmi dynamický, vyžaduje flexibilitu a aktívnu povahu.
Zázemie silnej agentúry však prináša stabilitu, možnosť získať širokú HR skúsenosť a spolupracovať s top klientmi v regióne.
Náplňou práce PROJECT KOORDINÁTORA je:
- Vyhľadávanie kandidátov a nábor v teréne aj v kancelárii,
- Aktívne oslovovanie kandidátov prostredníctvom rôznych kanálov: inzercia, spolupráca s obecnými úradmi, školami, letáky, SMS kampane a iné,
- Príprava výberových konaní,
- Vedenie pohovorov a vyhodnocovanie kandidátov,
- Koordinovanie nástupov, dopravy a administratívy s tým spojenej,
- Aktívna komunikácia s dočasne pridelenými zamestnancami na dennej báze,
- Administratívna agenda spojená s nástupom zamestnancov na dočasné pridelenie,
- Starostlivosť o existujúcich zamestnancov, denná operatívna komunikácia (kontrola PN, dochádzky a pod.),
- Nákup a distribúcia OOPP dočasne prideleným zamestnancom,
Požiadavky
Koho hľadáme:
- Ak už máš predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii v oblasti náboru zamestnancov alebo pracovno-právnej administratívy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Aktívny prístup k práci, záleží Ti na tom, aby v tíme bola dobrá nálada
- Flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať na zmeny, prispôsobiť sa
- Motivácia pracovať v HR a v dynamickom agentúrnom prostredí
- Vodičský preukaz a aktívne šoférovanie je PODMIENKOU
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT