Ponuka práce > Office manažér/ka

Office manažér/ka

Náplň práce

Ak je Tvojím snom práca v administratíve, si organizačný typ, nezľakneš sa telefonickej komunikácie s klientom či dodávateľom, určite čítaj ďalej! Ak si študent, či absolvent a nemáš ešte veľa skúseností, to vôbec nevadí, na pozíciu Ťa taktiež radi zvážime.

Vieme, že flexibilita je dôležitá, preto vieme ponúknuť aj možnosť pracovať na skrátený pracovný úväzok.

Do Tvojej náplne práce bude spadať:

- administratívna podpora zamestnancom spoločnosti (zabezpečenie leteniek, taxi, občerstvenia na akcie)
- telefonická alebo e-mailová komunikácia s klientmi
- evidencia a spracovanie pošty
- organizácia stretnutí
- uvítanie klientov, návštev a následný servis

Požiadavky

Čo z Teba urobí ideálneho kandidáta?

- v prvom rade organizačné zručnosti - scheduling firemného kalendára, príjem pošty, vítanie návštev... Tvoje denné úlohy budú rozličné a musíš byť schopný/á si ich zorganizovať a prioritizovať
- neobídeme sa bez anglického ALEBO nemeckého jazyka - spoločnosť má klientov aj zo zahraničia, s ktorými budeš pravidelne komunikovať
- profesionálny prístup a príjemné vystupovanie - keďže budeš pravidelne v styku s klientmi, hosťami, návštevami, je potrebný Tvoj profesionálny prístup za každých okolností
- znalosť balíka MS Office
- aktívny prístup a tímový duch

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1100 EUR do 1300 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity, ktoré kandidátovi rada predstaví na pracovnom pohovore.
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT