Náplň práce
Rád/a komunikuješ v anglickom jazyku a tvoje prezentačné schopnosti by si rád/a využila aj v práci? Tabuľky, reporty a prehľad dát Ti taktiež nie sú cudzie? Ak by si sa rád/a zdokonaloval/a v rôznych smeroch, táto pozícia je skvelou príležitosťou. Na pozícií s prienikom marketingu, prezentácií, operations, komunikácie, jednania s dodávateľmi a analytiky budeš zabezpečovať:
- komunikáciu s prevádzkovateľmi, dodávateľmi a partnermi ohľadom nových nastavení, odmeňovacích schém, vylepšovania procesov a riešenia nezrovnalostí,
- tvorbu a úpravu manuálov a motivačných schém pre prevádzkovateľov,
- kooperovať na rôznych marketingových kampaiach,
- prezentovanie novo zavedených procesov a úprav tretím stranám,
- spracovanie a analýza spätných väzieb od zákazníkov a implementácia rešení na ich zlepšenie
- tvorbu reportov a rôznych štatistík.
Požiadavky
Ak spĺňaš následovné požiadavky, určite nám pošli svoj životopis:
- máš Anglický jazyk minimálne na úrovni B2 (hovorová aj písomná komunikácia),
- orientuješ sa v Exceli (filtrovanie, tvorba jednoduchých tabuliek),
- máš VŠ titul (minimálne 1. supeň),
- si ochotný/á sa rýchlo učiť,
- si ochotný/á cestovať na služobné cesty po Slovensku a Čechách (raz za mesiac),
- si komunikatívna osoba s dobrými prezentačnými schopnosťami.
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT