Náplň práce
Bonjour! Bienvenue!
Hovoríš po francúzsky? A zvládneš viac ako tie dve slovíčka vyššie?
Ale zároveň Ti nerobí problém ani angličtina?
Si aktívny typ? Rád sa rozprávaš s ľuďmi a si tiež problem solver?
Kontakt s ľuďmi však občas rád vymeníš za trochu administratívnej práce?
Ak na si na všetky otázky odpovedal/a OUI alebo YES, tak sa poď pozrieť ďalej, čo na Teba čaká.
Pravidelne budete komunikovať so zákazníkmi či klientmi, vytvárať objednávky a starať sa o spokojnosť zákazníka. Keďže budú zákazníci zo zahraničia, je potrebná Vaša znalosť vyššie uvedených cudzích jazykov.
Akú náplň práce môžete očakávať?
- Pravidelná komunikácia s klientmi spoločnosti - telefonicky, e- mailom
- Spracovanie objednávok a zabezpečenie včasného dodania klientovi
- Nahadzovanie príslušných dát do systému a ich aktualizácia
- Pravidelná spolupráca s inými oddeleniami - sales, key account management
Požiadavky
Ak sa nájdeš v nižšie uvedených bodoch, tak určite neváhaj a pošli nám Tvoje CV.
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť francúzskeho jazyka na úrovni B2
- Pozícia je vhodná pre ABSOLVENTA, ideálne ak máte skúsenosť v administratíve z brigády alebo part-time
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívny prístup, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch a zameranie na detail
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT