Náplň práce
Máš skúsenosti s administratívnou prácou a hovoríš plynule anglicky? Nevadí ti práca na striedavý pracovný čas? Táto pozícia môže byť skvelou príležitosťou pre získanie a rozšírenie Tvojich skúseností z medzinárodného prostredia.
Tvojou úlohou na tejto pozícií bude:
- Prepravu a evidenciu zariadení na sklade
- Evidenciu a aktualizáciu dát v internej databáze
- Prácu s objednávkami
- Telefonickú a mailovú komunikáciu so zákazníkmi a dodávateľmi
- Sledovanie refundácií, navrátených produktov
- Vytváranie rôznych reportov podľa požiadaviek
- Komunikácia naprieč oddeleniami spoločnosti
Pracuje sa na striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 14:30 – 23:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu
Požiadavky
Pre pozíciu sú klúčové tieto schoposti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie alebo prax na obdobnej pozícií,
- komunikatívna úroveň anglického jazyka (slovom aj písmom) - úroveň minimálne B2 a vyššie,
- predchádzajúca skúsenosť s administratívou,
- skúsenosti s fakturáciou, tvorbou objednávok- výhodou,
- skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory - výhodou,
- znalosť MS Excel - pivotky, VLOOKUP,
- komunikačné a organizačné schopnosti,
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT