Náplň práce
Využite príležitosť pracovať v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
- Zodpovedá za vedenie personálnej administratívy; za vytvorenie a udržiavanie osobných spisov, presnosť, správnosť dát.
- Zodpovedá za vypracovávanie pracovných zmlúv, dodatkov pracovných zmlúv pri zmene obligatórnej náležitosti pracovného pomeru, v zákonne stanovenom čase, presne podľa stanovených pravidiel. Zodpovedá za obsahovú správnosť zmlúv.
- Vykonáva všetky zákonnom požadované úkony súvisiace so vznikom a zánikom pracovného pomeru. Zodpovedá za ich správnosť, presnosť.
- Zodpovedá za sledovanie lehôt dôležitých v pracovno-právnom vzťahu, ako napríklad skúšobná lehota, doba určitá, dočasná pracovná neschopnosť, evidencia zamestnanca do/zo systému sociálneho a zdravotného zabezpečenia a pod a za všetky úkony súvisiace s uvedenými aktivitami.
- Podporuje riaditeľa ľudských zdrojov pri aktivitách súvisiacich so systémom odmeňovania.
Požiadavky
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Skúsenosť s nápľňou práce podmienkou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni podmienkou
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT