Náplň práce
- Plánovanie projektov (napr. pomocou aplikácie MS Project), vytváranie projektových časových plánov, sledovanie stavu projektu, pravidelná aktualizácia plánov.
- Riadenie, koordinácia a implementácia produktových a procesných zmien do procesu.
- Spolupráca s oddeleniami, koordinácia oddelení/projektových činností na základe plánov, upozorňovanie na kritické úlohy a aktívne riešenie časových nesúladov.
- Príprava dokumentov pre rôzne stretnutia napr. PDT Meetingy, Management Review, audity, návštevy závodu a prípadné iné na základe požiadaviek a potrieb závodu.
- Aktívna účasť na PCT a Mini PCT stretnutiach, zber a zdieľanie informácií s projektovým tímom a oddeleniami v závode.
- Komunikácia s centrálnym projektovým tímom.
- Podpora pre oddelenie nákupu pri zabezpečovaní správneho množstva materiálu pre nadchádzajúce výrobné dávky, s ohľadom na správnu úroveň zmenového riadenia jednotlivých komponentov.
- Účasť pri výrobe prvých dielov zvereného projektu. Vytváranie potrebnej dokumentácie. - Sumarizácia a operatívne riešenie problémov spojených s nábehom prvej výroby.
- Komunikácia so zákazníkom v rámci konkrétne určených bodov.
- Spolupráca pri interných a externých auditoch.
- Vykonávanie kontroly dohodnutých nápravných opatrení.
- Dodržiavať Etický kódex spoločnosti Magna a s ním súvisiace politiky.
- Ďalšie povinnosti a zodpovednosti, ktoré sú pridelené.
Požiadavky
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie v oblasti strojárstva resp. iného technického smeru
- Anglický jazyk - aktívne. (ústna a písomná forma), Nemecký jazyk – výhodou.
- Práce s PC (MS Office).
- Základné znalosti o postupoch a nástrojoch projektového manažmentu .
- Vedomosti o výrobných postupoch a technologických procesoch.
- Základné vedomosti o nástrojoch kvality (PPAP).
- Vedomosti o systémoch manažmentu kvality (IATF, ISO14001).
- Organizačné schopnosti a skúsenosti s prácou v projektovom tíme
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT