Náplň práce
-analýza priamých materiálových nákladov, nákladov na opravy, údržbu a ostatnych materiálových nákladov
-kontrola týždennej neporiadkovosti
-príprava reportov pre vedenie spoločnosti
zahŕňajúca mesačný reporting, analýzu výkazov ziskov a strát a súvahy
-spolupráca s oddelením logistiky a nákupu pri zefektívňovaní procesu fakturácie AL
-úzka spolupráca s Finančným manažérom- do budúcna perspektíva rastu
Požiadavky
-VŠ vzdelanie II. stupňa WEkonomického zamerania
-minimálne 2-ročná prax na relevantnej prac.pozícií
-pokročilá uroveň MS Excel
-AJ na komunikatívnej úrovni slovom aj písmom
-skúsenosti s tvorbou finančných analýz
-znalosť SAP výhodou
skúsenosť z výrobnej spoločnosti- podmienka
-proaktivita
-orientácia na výsledok
-zmysel pre detail
-odolnosť voči stresu
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT