Náplň práce
Na HR oddelení v medzinárodnom tíme uvítajú nového člena, ktorý hovorí plynule po nemecky a po anglicky. Nemáš predchádzajúcu skúsenosť v HR? To vôbec nevadí! Ak si myslíš, že by si to mohol byť ty, tak čítaj ďalej, čo Ťa ako HR špecialistu čaká:
- Kontakt s aktuálnymi a bývalými zamestnancami spoločnosti ohľadne HR otázok ako plat, zostatok dovolenky, dôchodok a iné HR témy,
- práca s ticketing systémom spoločnosti a spracovávanie žiadostí od zamestnancov,
- účasť na projektoch a implementácia zmien v spoločnosti,
- komunikácia s inými oddeleniami a následne riešenie problému,
Požiadavky
Na pozíciu si ideálny kandidát, ak spĺňaš nasledovné body:
- Anglický a nemecký jazyk na úrovni minimálne B2- každodenná komunikácia s cudzincami,
- Taliansky jazyk veľkou výhodou,
- Predošlá skúsenosť v zákazníckom servise výhodou,
- Komunikatívny a empatický človek,
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT