Náplň práce
- Prijímanie hovorov, e-mailov a otázok týkajúcich systému ticketov od zamestnancov a predajcov v nemeckom jazyku
- Dokumentácia ticketov a odpovedanie na prichádzajúce správy profesionálnym spôsobom
- Riešenie prichádzajúcich otázok pre dosiahnutie správnych riešení v predpísaných časových rámcoch
- Riešenie ticketov príslušného kontaktu so zákazníkmi a správa dokumentácie ticketov
- Spolupráca s ostatnými tímami a oddeleniami
Požiadavky
- Vysokoškolské vzdelanie v odbore Obchod, Ekonomika, Administratíva
- Anglický jazyk - mierne pokročilý (B2)
- Nemecký jazyk - mierne pokročilý (B2)
- Znalosť SAP je výhodou
- Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni
- Ste organizovaný, štruktúrovaný a schopný určiť priority úloh
- Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- Profesionálne komunikačné schopnosti
- Ste orientovaný na zákazníka a výsledky so zodpovedným prístupom k práci
- Skúsenosti na podobnej pozícií
- CV v Anglickom jazyku
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT