Ponuka práce > Špecialista zákazníckého servisu oddelenia materiálového manažmentu

Špecialista zákazníckého servisu oddelenia materiálového manažmentu

Náplň práce

- Sledovanie EDI objednávok
- Riadenie modifikácie výrobkov
- Predpríprava dodacích listov a monitorovanie dodávok/manažovanie transportu
- Vytváranie MRP dát v SAP
-Analýza zákaznického demandu a pravidelná tvorba analýz- týždenná báza
- Nahadzovanie otvorených zákazníckých objednávok a prehľad výšky objednávok/časovania pre ich doručenie
- Vyjednávanie so zákazníkom o možnostiach dodávok v prípade omeškania
- Časový manažment prepravy za účelom spokojnosti a presnosti dodania
- Manažmmnet ASN správ v závislosti od požiadaviek zákazníka
- Aplikovanie WCM aktivít, spolupráca s Logistickým a Plant manažérom
- Implementácia WCM nástrojov
- Vedomosť zákazníckého portálu za účelom schoponosti nájsť potrebné informácie

Požiadavky

- VŠ vzdelanie- podmienkou
- Znalosť programu SAP (minimálne základná úroveň)
- Skúsenosť so zákazníckým servisom
- MS Office- podmienkou

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Košice (Košický kraj)
  • Odvetvie: Doprava, špedícia a logistika,
  • Plat: Od 1400 EUR do 1600 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Miesto pracoviska: Ko?ice-okolie
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT