Náplň práce
Máte skúsenosti s riešením ticketov a incidentov? Vyznáte sa v HW aj v nastavovaní systémov a radi riešite problémy? Ozvite sa nám a pracujte ako lokálny i globálny support pre právnickú firmu v centre Bratislavy.
- práca ako súčasť IT teamu, ktorý sa venuje riešeniu problémov interných zamestnancov v globálnom merítku
- práca ako lokálny support pri problémov s hardvérom a softvérom (Office, Windows ...)
- upgrade, change a problem management
- on-call rotácia (pár dni za mesiac, dohodnutá mesiac vopred)
- udržovanie dokumentácie a IT inventáru
Požiadavky
- aktívna komunikácia v angličtine (level B2)
- predchádzajúce skúsenosti s prácou v oblasti IT Support (1st line level/IT Helpdesk) alebo na pozícii IT Technika
- prehľad v PC hardware a diagnostike problémov
- znalosti OS Windows a MS Office
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT