Náplň práce
Otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej právnickej spoločnosti.
Náplň práce:
- Administratívna podpora pre právnicky team
- Príprava všetkých potrebných podkladov v oblasti právnickej agendy (zmluvy, podania, hľadanie informácií)
- Úprava firemných dokumentov a ich formátovanie
- Zakladanie, kontrola a modifikovanie klientských zložiek
- Kontrola a príprava finančných výkazov pre účtovné oddelenie
- Komunikácia so štátnymi inštitúciami a prekladateľskými agentúrami,
Požiadavky
- Administratívna skúsenosť aj pri štúdiu (administratíva, asistent/ka, fakturácia, office manažment)
- Anglický jazyk na úrovni B2, komunikácia hlavne písomne
- Skúsenosti s business korešpondenciou a balíkom MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT