Náplň práce
- zodpovednosť za riadenie zákazníckych reklamácii, za komunikáciu problémov zákazníka do vnútra spoločnosti a externú komunikáciu s ním,
- koordinácia zákazníckych auditov, riadenie akčných plánov z auditov,
- koordinácia správ 8D a prezentácia podľa priania zákazníka,
- návštevy u zákazníka (max. 4x ročne) a koordinácia zákazníckych návštev,
- zodpovednosť za riadenie a dodržiavanie štandardov kvality podľa IATF 16949 a zákazníckych požiadaviek
Požiadavky
- PFMEA
- ochota cestovať
- Six sigma metódy – znalosť výhodou, Interný audit IATF 16949, Interný audítor VDA (výhodou)
- Ostatné metódy riešenia problémov (PDCA), 5S
- CP, SPC, 8D
- Proces flow
- APQP, PPAP, MSA
- 5W, Ishikawa, Pareto, PDCA, 5S
- CSR, Zákaznícke B2B portály
- Znalosť IATF 16949,
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT