Náplň práce
Rád komunikuješ s ľuďmi? Chcel by si získať skúsenosti z oblasti HR a orientovať sa v zákoníku práce? Hľadáš kombináciu recruitmentu a administratívu spojenú so zamestnávaním?
K sebe do tímu hľadáme šikovného človeka, ktorý sa nebojí riešiť požiadavky klientov, obsadzovať pre nich rôzne pracovné pozície a komunikovať so zamestnancami.
Tvojou náplňou práce bude:
- komunikácia s pridelenými klientmi a zamestnancami
- recruitment rôznych pozícií s rôznych oblastí
- zazmluvnenie - príprava nástupnych dokumentov
- spracovávanie dochádzok
- príprava reportov
Požiadavky
Hľadáme niekoho:
- Anglický jazyk-úroveň B2 ( emailová komunikácia a komunikácia v anglisckom jazyku)
- MS Excel- základná znalosť, funkcie ako filtrovanie, sumarizačné funkcie, priprava tabuliek
- silná motivácia pre HR
- zodpovednosť
- flexibilita
- skúsenosti sadministratívou
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT