Ponuka práce > Back Office Asistentka v centre Bratislavy!!

Back Office Asistentka v centre Bratislavy!!

Náplň práce

Do medzinárodnej spoločnosti v oblasti nehnuteľností, pevných palív a elektriny hľadáme back office asistentku v centre Bratislavy.

Pracovná doba od Pondelka do Piatku
Pracovný čas od 8:30 do 17:00


Náplň práce:
- príprava podkladov podľa zadania (žiadosti na úrady, podklady na audit,..)
- kontrola správnosti údajov na faktúrach, zmluvách,..
- príprava tabuliek na základe požiadaviek (práca v MS Excel)
- komunikácia s rôznymi inštitúciami, klientmi a obchodnými partnermi
- príležitostné jednoduché preklady z/do ruského jazyka, resp. pomoc klientom pri jazykovej bariére (postačujúca základná slovná zásoba)
- starostlivosť o vozový park – objednanie umytia áut, výmeny pneumatík, servisu, sledovanie prenájmu parkovacích miest, kúpa diaľničných známok a.i
- ďalšie administratívne úlohy

Požiadavky

- pozornosť
- dôslednosť
- znalosť práce v Exceli
- komunikatívnosť
- ruský jazyk základy PODMIENKOU

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1250 EUR do 1350 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - kariérny rast - finančný príspevok - práca v blízkosti železničnej stanice - firemný mobil a notebook
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT