Náplň práce
-riadenie úrovne zásob s cieľom predísť prebytkom alebo nedostatku zásob
-implementácia systémov a postupov kontroly zásob na zabezpečenie presnosti a efektívnosti
-monitorovanie a analýza výkonu zásob a prispôsobovanie stratégií podľa potreby
-dohľad nad prepravou tovaru, vrátane výberu dopravcov, rokovaní o zmluvách a riadenia logistických poskytovateľov
-zabezpečenie súladu so všetkými prepravnými predpismi a bezpečnostnými normami
-vedenie, školenie a rozvoj logistického personálu, vrátane skladníkov, vodičov a koordinátorov
-prideľovanie úloh a zodpovedností, stanovenie cieľov výkonnosti a pravidelné hodnotenie výkonu
-podpora kultúry neustáleho zlepšovania a tímovej práce v logistickom oddelení
-zodpovednosť za správne prerozdelenie personálnych kapacít na pracoviskách
-príprava a riadenie rozpočtu logistického oddelenia ( investície do vozového parku, servisy a pod)
-monitorovanie výdavkov, identifikácia príležitostí na úsporu nákladov a zabezpečenie, aby logistika fungovala v rámci rozpočtu
-vytváranie ročných plánov pre údržbu oddelenia
-zabezpečenie, že všetky logistické aktivity sú v súlade s miestnymi, národnými a medzinárodnými zákonmi a predpismi
-rozvíjanie a implementácia politík a postupov na riadenie rizík spojených s logistickými operáciami
-využívanie nástrojov na analýzu údajov na sledovanie a meranie výkonu logistiky
-príprava pravidelných správ o logistických aktivitách, výkonnostných ukazovateľoch a kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPIs)
-používanie poznatkov z analýzy údajov na informované rozhodovanie a zlepšenie logistických operácií
-podpora inovácií v logistickom oddelení, aby spoločnosť zostala konkurencieschopná v odvetví
Požiadavky
-skúsenosti riadenia dodávateľského reťazca,podnikovej administratívy alebo v príbuznej oblasti
-preukázaná skúsenosť v oblasti logistiky alebo riadenia dodávateľského reťazca, typicky 5+ rokov
-znalosti logistického softvéru (ERP systémy)
-vynikajúce organizačné, problémové a vodcovské schopnosti
-schopnosť pracovať pod tlakom a dodržiavať termíny
-komunikačné a vyjednávacie schopnosti
-skúsenosti s riadením rozpočtu a kontrolou nákladov
-schopnosť dobre komunikovať s tímom
-silné organizačné schopnosti
-prenesenie cieľov spoločnosti a náročné koncepcie tak, aby s nimi boli ciele oddelenia v súlade a pochopené/vysvetlené
Preferované kvalifikácie:
-schopnosť pracovať s nástrojmi na analýzu údajov a reportovanie
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT