Náplň práce
Ako manažér pobočky budeš zodpovedný za každodenné riadenie chodu pobočky, vedenie tímu, nastavovanie personálnej stratégie a zabezpečenie efektívnej spolupráce medzi zamestnancami. Hľadáme prirodzeného lídra, ktorý dokáže motivovať tím, nastaviť jasné ciele a zároveň riešiť výzvy s ľudským prístupom.
Náplň práce:
Riadenie a koordinácia tímu zamestnancov na pobočke
Zodpovednosť za personálnu agendu (nábor, onboarding, školenia, rozvoj zamestnancov)
Hodnotenie výkonu a rozvoj zamestnancov
Nastavovanie a kontrola interných procesov
Komunikácia s vedením spoločnosti
Zodpovednosť za dosahovanie obchodných a prevádzkových cieľov
Požiadavky
Zmysel pre poriadok, systém a tímovú spoluprácu
Schopnosť učiť sa
Ochota na sebe pracovať osobnostne a komunikačne
Ponúkame
Bezplatné zaškolenie a vedenie
Ďalšie informácie
Práca nevyžaduje predošlú prax či vzdelanie v obore
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT