Ponuka práce > HR podpora s NEMČINOU- práca z domu

HR podpora s NEMČINOU- práca z domu

Náplň práce

Hovoríš plynule Nemecky a Anglicky a chceš pracovať z domu ? Máš dobré komunikačné zručnosti a zaujíma ťa svet HR a vieš sa prispôsobiť práci na smeny?

Máme pre Teba pracovnú príležitosť v medzinárodnej spoločnosti kde Tvojou úlohou bude:
- Budeš prvým kontaktným bodom pre nemecky a anglicky hovoriacich zamestnancov, ktorým budeš pomáhať riešiť ich požiadavky cez telefón mail alebo chat.
- Riešenie otázok zamestnancov v rámci ich životného cyklu v spoločnosti.
- Odpovedať zamestnancom a hľadať riešenia na otázky spojené so zostatkovou dovolenkou, mzdou, benefitmm, zmenami údajov a ďalšími otázkami v rámci HR oblasti.
- Efektívna komunikácia s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie na otázky a obavy zamestnancov.
- Eskalácia požiadaviek zamestnancov v rámci spoločnosti s cieľom zabezpečiť riešenie.
- Aktívne získavanie spätnej väzby od zamestnancov.
- Reporting

Práca sa vykonáva na zmeny v rôznych rotáciách.
- Pondelok až Nedeľa od 7:00 až do 22:00.

Požiadavky

Neváhaj nám zaslať Tvoj životopis ak spĺňaš nasledovné:

- Plynulá komunikácia v Nemeckom jazyku a Anglickom jazyku
- Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory- výhodou
- Znalosť práce v MS Excel
- Komunikatívnosť a zameranie na zákazníka
- Ochota pracovať aj cez víkend

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 1400 EUR do 1550 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Spoločnosť taktiež ponúka aj tieto benefity: - Práca z domu - Full time - Flexibilita pracovného času - Možnosť zriadenia Multisport karty - Ponúkaný mesačný bonus za Nemecký jazyk
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT