Náplň práce
Hľadáme nového kolegu, ktorý bude silným členom nášho náborového tímu. Náš biznis je veľmi dynamický, vyžaduje flexibilitu a aktívnu povahu.
Náplňou práce KOORDINÁTORA NÁBORU ZAHRANIČNÝCH PRACOVNÍKOV je:
- Účasť na zahraničných náboroch - online
- Testovanie jazykových schopností kandidátov
- Vízová agenda - najmä administratíva
vyhodnocovanie kandidátov,
- Koordinovanie nástupov, dopravy, ubytovania a administratívy s tým spojenej,
- Aktívna komunikácia s pridelenými zamestnancami na dennej báze,
- Administratívna agenda spojená s nástupom zamestnancov - testovanie, lekárske prehliadky, bankové účty a pod.
Požiadavky
Koho hľadáme:
- Ak už máš predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii v oblasti náboru zamestnancov alebo pracovno-právnej administratívy
- Znalosť AJ na komunikatívnej úrovni podmienkou,
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Aktívny prístup k práci, záleží Ti na tom, aby v tíme bola dobrá nálada
- Flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať na zmeny, prispôsobiť sa
- Motivácia pracovať v HR a v dynamickom agentúrnom prostredí
- Vodičský preukaz a aktívne šoférovanie je PODMIENKOU
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT