Náplň práce
- Zodpovednosť za nákup v oblasti indirect materials (Marketing & Sales, Travel & Fleet, Real Estate and Facility Services) na globálnej úrovni s dopadom na celú spoločnosť
- Vyjednávanie podmienok a kontraktov s novými aj existujúcimi dodávateľmi v súlade s globálnou stratégiou spoločnosti
- Budovanie strategických vzťahov s externými dodávateľmi a vyhľadávanie nových
- Nezvávislé vedenie projektov na globálnej aj lokálnej úrovni v rámci nákupu
- Spolupráca s internými stakeholdermi (tvorba prezentácií)
Pozícia zastrešuje čisto strategickú zložku procesu, nie operatívu, objednávky, faktúry, atď.
2 000€ brutto je ganantovaným minimom. Výsledná mzda závisí od skúseností kandidáta.
Požiadavky
Vhodný kanidát by mal mať:
- minimálne 1 rok preukázateľnej skúsenosti v strategickom nákupe
- skúsenosť s vyjednávaním podmienok a zmlúv (nevyhnutné)
- skúsenosť s vyhľadávaním nových dodávateľov
- skúsenosť s tendrami (alebo minimálne s komplexnýmii projektmi na regionálnej alebo globálnej úrovni)
- schopnosť menežovať viacero projektov súčasne
- pokročilá úroveň anglického jazyka - C1 (komunikácia s dodávateľmi výlučne v AJ)
- vynikajúce komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- analytické myslenie
Vhodné aj pre Account Managerov, ktorí zastávali podobnú rolu vo vyjednávaní z opačnej strany procesu
Nice to Have:
skúsenosť s nákupom v oblasti Indirect materials
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT