Náplň práce
- Analýza výkonnosti webových stránok, poskytovanie dát interným oddeleniam, user support
- Set-up, správa, údržba a sledovanie spotrebiteľského správania zákazníkov na webových stránkach spoločnosti za použitia nástrojov Google Analytics (GA) a Adobe Analytics
- Práca s nástrojom Google Tag Manager (implemetácia pixelov, eventov)
- Troubleshooting, poskytovanie návrhov na implementciu vylepšení
- Reporting supervízorovi a stakeholderom
Uvedená suma je garantovaným minimom, výsledná mzdza sa odvíja od skúseností kandidáta a bude predmetom vyjednávania.
Požiadavky
- Cca 3 roky skúseností v oblasti dátovej/ webovej analýzy
- Znalosť nástrojov webovej analýzy: Google Analytics, Adobe Analytics, Sprinklr (ideálne v prostredí FMCG/ technologického priemyslu)
- Skúsenosti s Google Tag Manager (na užívateľskej úrovni)
- Stredne pokročilá až pokročilá znalosť MS Office (Powerpoint, Excel)
- Znalosť analytických nástrojov (Power BI, Power Pivot, Power Query)
- Schopnosť aktívne komunikovať v anglickom jazyku na úrovni minimálne B2
- VŠ vzdelanie alebo kurzy v oblasti IT/ Marketingu/ príbuzných odborov sú výhodou
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT