Náplň práce
- Komunikácia so zákazníkom ako osobou v prvej línii s cieľom porozumieť hlasu zákazníka a zabezpečiť, aby boli požiadavky a očakávania zákazníkov jasne pochopené a boli naplnené činnosťami vývoja produktu.
- Rozvíjať a udržiavať vzťahy s kľúčovým personálom zákazníkov.
- Monitorovať kvalitu produktov v závode zákazníka.
- viesť aktivity na obmedzenie a nápravné opatrenia, t. j. 8D, príčina a následok, je/nie je a analýza 5 dôvodov.
- Pravidelne navštevujte všetkých zákazníkov v ich zákazníckom portfóliu.
- Riešiť problémy s technickými požiadavkami a dizajnom.
- Logistické a administratívne úlohy na udržanie chodu zákazníckeho systému.
- Pripraviť profesionálne reporty a prezentácie pre zákazníka a interné tímy.
- Podľa potreby vykonáva ďalšie povinnosti na podporu obchodných cieľov.
- Zabezpečuje, že zariadenia sú plne v súlade so všetkými bezpečnostnými predpismi.
- Spĺňa požiadavky operačného systému kvality (QOS)
Požiadavky
- Vysokoškolské vzdelanie (magister)
- Minimálne 3 roky praxe v odbore
- anglický jazyk pokročilý (ústna a písomná forma)
- znalosť nástrojov kvality (SPC, FMEA, 8D, PPAP)
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti
- Znalosť systému manažérstva kvality
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT