Ponuka práce > Inžinier zákaznickej kvality

Inžinier zákaznickej kvality

Náplň práce

- Komunikácia so zákazníkom ako osobou v prvej línii s cieľom porozumieť hlasu zákazníka a zabezpečiť, aby boli požiadavky a očakávania zákazníkov jasne pochopené a boli naplnené činnosťami vývoja produktu.
- Rozvíjať a udržiavať vzťahy s kľúčovým personálom zákazníkov.
- Monitorovať kvalitu produktov v závode zákazníka.
- viesť aktivity na obmedzenie a nápravné opatrenia, t. j. 8D, príčina a následok, je/nie je a analýza 5 dôvodov.
- Pravidelne navštevujte všetkých zákazníkov v ich zákazníckom portfóliu.
- Riešiť problémy s technickými požiadavkami a dizajnom.
- Logistické a administratívne úlohy na udržanie chodu zákazníckeho systému.
- Pripraviť profesionálne reporty a prezentácie pre zákazníka a interné tímy.
- Podľa potreby vykonáva ďalšie povinnosti na podporu obchodných cieľov.
- Zabezpečuje, že zariadenia sú plne v súlade so všetkými bezpečnostnými predpismi.
- Spĺňa požiadavky operačného systému kvality (QOS)

Požiadavky

- Vysokoškolské vzdelanie (magister)
- Minimálne 3 roky praxe v odbore
- anglický jazyk pokročilý (ústna a písomná forma)
- znalosť nástrojov kvality (SPC, FMEA, 8D, PPAP)
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti
- Znalosť systému manažérstva kvality

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Košice (Košický kraj)
  • Odvetvie: Strojárstvo,
  • Plat: Od 1600 EUR do 1600 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - Garantovaný 13-ty plat. - Ročný bonus na základe výsledkov (% ročnej mzdy). - Príspevok na cestovné. - Zvýhodnené stravovanie. - Pružná pracovná doba. - Karta Multisport - Vernostný príspevok po každých 5tich odpracovaných rokoch. - Dovolenka navyš
  • Miesto pracoviska: Ko?ice (cel?)
ODPOVEDAŤ NA INZERÁT